Assistent Medewerker Facilitair Management

Verricht facilitaire werkzaamheden of assisteert daarbij

Opdracht(gever) (politiek/ambtelijk)

Resultaten Gedragsindicatoren Competenties
  • Logisch gestructureerde huishoudelijke, logistieke, schoonmaak- en/of technische werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals afgesproken met de leidinggevende
  • Bepaalde (deel)opdrachten zijn op de juiste wijze uitgevoerd
  • Stelt met leidinggevende doelen
  • Komt afspraken na en haalt deadlines
  • Past indien nodig het werktempo aan
  • Resultaatgerichtheid
  • Doet (meer dan) wat gevraagd wordt
  • Toont zich betrokken bij het werk
  • Laat zich niet ontmoedigen door moeilijkheden
  • Inzet

Omgeving

Resultaten Gedragsindicatoren Competenties
  • Vragen van de klant zijn ontvangen en doorgezet naar collega’s
  • Juiste informatie is geleverd aan collega’s
  • Reageert snel en correct op vragen en klachten
  • Bekijkt of er vragen zijn in de werkzaamheden die met de leidinggevende moeten worden besproken
  • Klantgerichtheid

Bedrijfsvoering

Resultaten Gedragsindicatoren Competenties
  • Werkzaamheden zijn uitgevoerd volgens de geldende instructies, regels en voorschriften
  • Gereedschap en dergelijke zijn zorgvuldig gebruikt en onderhouden volgens de geldende instructies en voldoen aan gestelde kwaliteitseisen
  • Werkt precies en zorgvuldig
  • Merkt afwijkingen en onvolledigheden op, ook in geval van routinematig werk en geeft dit aan bij de verantwoordelijke
  • Houdt zich aan de voorschriften en/of afgesproken kwaliteitsnormen
  • Accuraat werken

Vernieuwen en verbeteren

Resultaten Gedragsindicatoren Competenties
  • Nieuwe taken en/of opdrachten in de werkzaamheden zijn juist en tijdig opgepakt
  • Knelpunten bij de uitvoering van de werkzaamheden zijn opgemerkt en doorgegeven
  • Leert van eigen ervaringen en fouten
  • Staat open voor tips en voorstellen van leidinggevende en collega’s
  • Zelfontwikkeling