Terug naar functiegroepen overzicht

Functietyperingen vergelijken

Functiefamilie: Bedrijfsvoering

Functiegroep: Medewerker Facilitair Management

Kies twee salarisschalen om de verschillen te zien tussen de bijbehorende functietyperingen.

Schaal 4 Schaal 4
FUWASYS

22122 22122 22 22 (26)

 

22122 22122 22 22 (26)

 

Algemene omschrijving

·   uitvoerende facilitaire en/of logistieke werkzaamheden op een afgebakend gebied (onder andere: receptie, telefooncentrale, catering, schoonmaak, reprografie, post, gebouw- onderhoud)

·   vaktechnisch/ uitvoeringsgerichte werkzaamheden

·   uitvoerende facilitaire en/of logistieke werkzaamheden op een afgebakend gebied (onder andere: receptie, telefooncentrale, catering, schoonmaak, reprografie, post, gebouw- onderhoud)

·   vaktechnisch/ uitvoeringsgerichte werkzaamheden

Resultaten
Ondersteuning ten behoeve van facilitaire zaken

·   facilitaire ondersteuning en dienstverlening geleverd op een afgebakend gebied

·   facilitaire ondersteuning en dienstverlening geleverd op een afgebakend gebied

Speelruimte / Kaders

·   beslissingen ten aanzien van de aanpak en uitvoering van de aangewezen werkzaamheden

·   vastgestelde werkafspraken, voorschriften en instructies vormen het kader

·   beoordeling op aanpak, voortgang, volleidgheid en op naleving van regels en afspraken, alsmede op de kwaliteit van de uitvoering van de werkzaamheden

·   beslissingen ten aanzien van de aanpak en uitvoering van de aangewezen werkzaamheden

·   vastgestelde werkafspraken, voorschriften en instructies vormen het kader

·   beoordeling op aanpak, voortgang, volleidgheid en op naleving van regels en afspraken, alsmede op de kwaliteit van de uitvoering van de werkzaamheden

Kennis & Vaardigheid

·   algemene/ vaktechnische kennis van het vakgebied

·   inzicht in de organisa- torische en functionele verhoudingen

·   vaardigheden in het omgaan met klachten be- en afhandeling en in het klantvriendelijk te woord staan van derden

·   algemene/ vaktechnische kennis van het vakgebied

·   inzicht in de organisa- torische en functionele verhoudingen

·   vaardigheden in het omgaan met klachten be- en afhandeling en in het klantvriendelijk te woord staan van derden

Contacten

·   uitwisselen van informatie en het verkrijgen van informatie t.b.v. de voortgang van de werkzaamheden

·   uitwisselen van informatie en het verkrijgen van informatie t.b.v. de voortgang van de werkzaamheden