Ervaring
Geen/enige ervaring met toepassing van relevante wet- en regelgeving
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor te leveren product(en) of dienst(en)
Overige kennis en vaardigheden
· Kennis van en vaardigheid met relevante ICT-systemen
· Kennis van relevante protocollen
· Kennis van de keten en van de bevoegdheden van de ketenpartners
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- flexibiliteit
- stressbestendigheid
- samenwerken
- resultaatgerichtheid
- mondelinge-uitdrukkingsvaardigheid
- schriftelijke-uitdrukkingsvaardigheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
· Geen/enige ervaring met toepassing van relevante wet- en regelgeving
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor te leveren product(en) of dienst(en)
Overige kennis en vaardigheden
· Kennis van en vaardigheid met relevante ICT-systemen
· Kennis van relevante protocollen
· Kennis van de keten en van de bevoegdheden van de ketenpartners
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- flexibiliteit
- stressbestendigheid
- samenwerken
- resultaatgerichtheid
- mondelinge-uitdrukkingsvaardigheid
- schriftelijke-uitdrukkingsvaardigheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
· Geen/enige ervaring met toepassing van relevante wet- en regelgeving
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor te leveren product(en) of dienst(en)
Overige kennis en vaardigheden
· Kennis van en vaardigheid met relevante ICT-systemen
· Kennis van relevante protocollen
· Kennis van de keten en van de bevoegdheden van de ketenpartners
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- flexibiliteit
- stressbestendigheid
- samenwerken
- resultaatgerichtheid
- mondelinge-uitdrukkingsvaardigheid
- schriftelijke-uitdrukkingsvaardigheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
Geen/enige ervaring met toepassing van relevante wet- en regelgeving
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor te leveren product(en) of dienst(en)
Overige kennis en vaardigheden
· Kennis van en vaardigheid met relevante ICT-systemen
· Kennis van relevante protocollen
· Kennis van de keten en van de bevoegdheden van de ketenpartners
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- flexibiliteit
- stressbestendigheid
- samenwerken
- resultaatgerichtheid
- mondelinge-uitdrukkingsvaardigheid
- schriftelijke-uitdrukkingsvaardigheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
Enige relevante ervaring (o.a. met Algemene Wet Bestuursrecht/AWB) en succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevante kennis van de AWB
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- flexibiliteit
- stressbestendigheid
- samenwerken
- resultaatgerichtheid
- mondelinge-uitdrukkingsvaardigheid
- schriftelijke-uitdrukkingsvaardigheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
Enige relevante ervaring (o.a. met Algemene Wet Bestuursrecht/AWB) en succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor te leveren product(en) of dienst(en)
Overige kennis en vaardigheden
Relevante kennis van de AWB
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- flexibiliteit
- stressbestendigheid
- samenwerken
- resultaatgerichtheid
- mondelinge-uitdrukkingsvaardigheid
- schriftelijke-uitdrukkingsvaardigheid
- zelfontwikkeling
|
Ervaring
Enige ervaring
werken in teamverband; samenwerken met andere werkvelden / kennisgebieden
Instromers: relevant voor werkveld/kennisgebied; (ander) departement/ overheid/non-profit/bedrijfsleven
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
MBO: relevant voor aandachtsgebied/kennisgebied (te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk)
Overige vakkennis: relevant voor werkveld / kennisgebied
Overige kennis en vaardigheden
· Basisadviesvaardigheden, o.a.: adviesrollen; fases adviesproces; intakegesprek; diagnose en onderzoek; rapporteren; presenteren
· Werkprocessen, procedures, wet- en regelgeving, methoden en technieken, relevant voor eigen werkveld/ kennisgebied
· Taak, organisatie en cultuur van klantgebied(en)
· Projectmatig werken
· ICT-hulpmiddelen
. AO-regels en –procedures
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- samenwerken
- plannen-en-organiseren
- zelfontwikkeling
Ervaring
Enige ervaring
werken in teamverband; samenwerken met andere werkvelden / kennisgebieden
Instromers: relevant voor werkveld/kennisgebied; (ander) departement/ overheid/non-profit/bedrijfsleven
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
HBO: relevant voor aandachtsgebied/kennisgebied (te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk)
Overige vakkennis: relevant voor werkveld / kennisgebied
Overige kennis en vaardigheden
· Basisadviesvaardigheden, o.a.: adviesrollen; fases adviesproces; intakegesprek; diagnose en onderzoek; rapporteren; presenteren
· Werkprocessen, procedures, wet- en regelgeving, methoden en technieken, relevant voor eigen werkveld/ kennisgebied
· Taak, organisatie en cultuur van klantgebied(en)
· Projectmatig werken
· ICT-hulpmiddelen
. AO-regels en –procedures
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- samenwerken
- plannen-en-organiseren
- zelfontwikkeling
Ervaring
Enige ervaring en aantoonbaar succesvol
werken in teamverband; samenwerken met andere werkvelden / kennisgebieden
meerdere klanten; projectteam/-omgeving; meerdere fases van het adviesproces (fasering Adviesproces: Contact – Analyse – Advies – Besluitvorming – Uitvoering – Evaluatie)
Instromers: relevant voor werkveld/kennisgebied; (ander) departement/ overheid/non-profit/bedrijfsleven
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
HBO: relevant voor aandachtsgebied/kennisgebied (te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk)
Overige vakkennis: relevant voor werkveld / kennisgebied
Overige kennis en vaardigheden
· Basisadviesvaardigheden, o.a.: adviesrollen; fases adviesproces; intakegesprek; diagnose en onderzoek; rapporteren; presenteren
· Werkprocessen, procedures, wet- en regelgeving, methoden en technieken, relevant voor eigen werkveld/ kennisgebied
· Taak, organisatie en cultuur van klantgebied(en)
· Projectmatig werken
· ICT-hulpmiddelen
. AO-regels en –procedures
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- samenwerken
- plannen-en-organiseren
- zelfontwikkeling
Ervaring
Enige ervaring en aantoonbaar succesvol
Werken in teamverband; samenwerken met andere werkvelden / kennisgebieden
Meerdere klanten; projectteam/-omgeving; meerdere fases van het adviesproces (fasering Adviesproces: Contact – Analyse – Advies – Besluitvorming – Uitvoering – Evaluatie)
Instromers: relevant voor werkveld/kennisgebied; (ander) departement/ overheid/non-profit/bedrijfsleven
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
HBO: relevant voor aandachtsgebied/kennisgebied (te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk)
Overige vakkennis: relevant voor werkveld / kennisgebied
Overige kennis en vaardigheden
· Basisadviesvaardigheden, o.a.: adviesrollen; fases adviesproces; intakegesprek; diagnose en onderzoek; rapporteren; presenteren
· Werkprocessen, procedures, wet- en regelgeving, methoden en technieken, relevant voor eigen werkveld/ kennisgebied
· Taak, organisatie en cultuur van klantgebied(en)
· Projectmatig werken
· ICT-hulpmiddelen
. AO-regels en –procedures
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- samenwerken
- plannen-en-organiseren
- zelfontwikkeling
|