Ervaring
geen relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
geen relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring en succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring en succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
|
Ervaring
Geen/enige werkervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
MBO: relevant voor ondersteuning van beleidsprocessen
Vakkennis: documentmanagement
Overige kennis en vaardigheden
· Kennis en vaardigheden voor het vak ambtenaar (rechts-staat, politiek, wetgeving)
· ICT-hulpmiddelen
· AO-regels en –procedures
. Projectmatig werken
Basiskennis:
· Relevante onderdelen van Beleidskompas
· openbaar bestuur
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- netwerken
- flexibiliteit
- anticiperen
- samenwerken
- zelfontwikkeling
Ervaring
Geen/enige werkervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
HBO: relevant voor ondersteuning van beleidsprocessen
Vakkennis: documentmanagement
Overige kennis en vaardigheden
· Kennis en vaardigheden voor het vak ambtenaar (rechts-staat, politiek, wetgeving)
· ICT-hulpmiddelen
· AO-regels en –procedures
. Projectmatig werken
Basiskennis:
· relevante onderdelen van Beleidskompas
· openbaar bestuur
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- netwerken
- flexibiliteit
- anticiperen
- samenwerken
- zelfontwikkeling
Ervaring
Enige werkervaring en aantoonbaar succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
HBO: relevant voor ondersteuning van beleidsprocessen
Vakkennis: documentmanagement
Overige kennis en vaardigheden
· Kennis en vaardigheden voor het vak ambtenaar (rechtsstaat, politiek, wetgeving)
· ICT-hulpmiddelen
· AO-regels en –procedures
. Projectmatig werken
ruime kennis:
· relevante onderdelen van Beleidskompas
· openbaar bestuur
Opereren in een politiek bestuurlijke omgeving
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- netwerken
- flexibiliteit
- anticiperen
- samenwerken
- zelfontwikkeling
Ervaring
Enige werkervaring en aantoonbaar succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
HBO: relevant voor ondersteuning van beleidsprocessen
Vakkennis: documentmanagement
Overige kennis en vaardigheden
· Kennis en vaardigheden voor het vak ambtenaar (rechtsstaat, politiek, wetgeving)
· ICT-hulpmiddelen
· AO-regels en –procedures
. Projectmatig werken
ruime kennis:
· relevante onderdelen van Beleidskompas
· openbaar bestuur
Opereren in een politiek bestuurlijke omgeving
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- netwerken
- flexibiliteit
- anticiperen
- samenwerken
- zelfontwikkeling
|