Ervaring
Coördinerende werkervaring en daarin aantoonbaar succesvol [1]l.
Opleiding
Werk- en denkniveau
Overige kennis en vaardigheden
-
Bedrijfsvoering: begrotingscyclus, sturingscyclus en –instrumenten; HRM-instrumenten (o.a. gesprekscyclus)
Basiskennis en -vaardigheden management
-
Kennis en vaardigheden voor het vak ambtenaar (rechtsstaat, politiek, wetgeving) voor zover relevant voor de functie
-
Kennis van en in inzicht in digitale ontwikkelingen, het effect op de taken van en de toepasbaarheid voor het eigen organisatieonderdeel
-
Interculturele vaardigheden en effectief kunnen omgaan met verschillen tussen werknemers
Competenties uit het kernprofiel
- organisatiesensitiviteit
- klantgerichtheid
- omgevingsbewustzijn
- netwerken
- ontwikkelen-medewerkers
- aansturen-medewerker
- plannen-en-organiseren
- reflecteren
Ervaring
Coördinerende werkervaring en daarin aantoonbaar succesvol [1]l.
Opleiding
Werk- en denkniveau
Overige kennis en vaardigheden
-
Bedrijfsvoering: begrotingscyclus, sturingscyclus en –instrumenten; HRM-instrumenten (o.a. gesprekscyclus)
Basiskennis en -vaardigheden management
-
Kennis en vaardigheden voor het vak ambtenaar (rechtsstaat, politiek, wetgeving) voor zover relevant voor de functie
-
Kennis van en in inzicht in digitale ontwikkelingen, het effect op de taken van en de toepasbaarheid voor het eigen organisatieonderdeel
-
Interculturele vaardigheden en effectief kunnen omgaan met verschillen tussen werknemers
Competenties uit het kernprofiel
- organisatiesensitiviteit
- klantgerichtheid
- omgevingsbewustzijn
- netwerken
- ontwikkelen-medewerkers
- aansturen-medewerker
- plannen-en-organiseren
- reflecteren
Ervaring
Coördinerende werkervaring en daarin aantoonbaar succesvo l[1]l.
Opleiding
Werk- en denkniveau
Overige kennis en vaardigheden
-
Bedrijfsvoering: begrotingscyclus, sturingscyclus en –instrumenten; HRM-instrumenten (o.a. gesprekscyclus)
Basiskennis en -vaardigheden management
-
Kennis en vaardigheden voor het vak ambtenaar (rechtsstaat, politiek, wetgeving) voor zover relevant voor de functie
-
Kennis van en in inzicht in digitale ontwikkelingen, het effect op de taken van en de toepasbaarheid voor het eigen organisatieonderdeel
-
Interculturele vaardigheden en effectief kunnen omgaan met verschillen tussen werknemers
Competenties uit het kernprofiel
- organisatiesensitiviteit
- klantgerichtheid
- omgevingsbewustzijn
- netwerken
- ontwikkelen-medewerkers
- aansturen-medewerker
- plannen-en-organiseren
- reflecteren
Ervaring
Coördinerende werkervaring en daarin aantoonbaar succesvol [1]l
Ervaring bij meer organisaties, binnen/buiten rijksoverheid
Opleiding
Werk- en denkniveau
Overige kennis en vaardigheden
-
Bedrijfsvoering: begrotingscyclus, sturingscyclus en –instrumenten; HRM-instrumenten (o.a. gesprekscyclus)
Basiskennis en -vaardigheden management
-
Kennis en vaardigheden voor het vak ambtenaar (rechtsstaat, politiek, wetgeving) voor zover relevant voor de functie
-
Kennis van en in inzicht in digitale ontwikkelingen, het effect op de taken van en de toepasbaarheid voor het eigen organisatieonderdeel
-
Interculturele vaardigheden en effectief kunnen omgaan met verschillen tussen werknemers
-
Aantoonbare managementkwaliteiten
Competenties uit het kernprofiel
- organisatiesensitiviteit
- klantgerichtheid
- omgevingsbewustzijn
- netwerken
- ontwikkelen-medewerkers
- aansturen-medewerker
- plannen-en-organiseren
- reflecteren
Ervaring
Coördinerende werkervaring en daarin aantoonbaar succesvol [1]l.
Ervaring bij meer organisaties, binnen/buiten rijksoverheid
Opleiding
Werk- en denkniveau
Overige kennis en vaardigheden
-
Bedrijfsvoering: begrotingscyclus, sturingscyclus en –instrumenten; HRM-instrumenten (o.a. gesprekscyclus)
Basiskennis en -vaardigheden management
-
Kennis en vaardigheden voor het vak ambtenaar (rechtsstaat, politiek, wetgeving) voor zover relevant voor de functie
-
Kennis van en in inzicht in digitale ontwikkelingen, het effect op de taken van en de toepasbaarheid voor het eigen organisatieonderdeel
-
Interculturele vaardigheden en effectief kunnen omgaan met verschillen tussen werknemers
-
Aantoonbare managementkwaliteiten
Competenties uit het kernprofiel
- organisatiesensitiviteit
- klantgerichtheid
- omgevingsbewustzijn
- netwerken
- ontwikkelen-medewerkers
- aansturen-medewerker
- plannen-en-organiseren
- reflecteren
|
Ervaring
Enige ervaring
werken in teamverband; samenwerken met andere werkvelden / kennisgebieden
Instromers: relevant voor werkveld/kennisgebied; (ander) departement/ overheid/non-profit/bedrijfsleven
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
MBO: relevant voor aandachtsgebied/kennisgebied (te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk)
Overige vakkennis: relevant voor werkveld / kennisgebied
Overige kennis en vaardigheden
· Basisadviesvaardigheden, o.a.: adviesrollen; fases adviesproces; intakegesprek; diagnose en onderzoek; rapporteren; presenteren
· Werkprocessen, procedures, wet- en regelgeving, methoden en technieken, relevant voor eigen werkveld/ kennisgebied
· Taak, organisatie en cultuur van klantgebied(en)
· Projectmatig werken
· ICT-hulpmiddelen
. AO-regels en –procedures
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- samenwerken
- plannen-en-organiseren
- zelfontwikkeling
Ervaring
Enige ervaring
werken in teamverband; samenwerken met andere werkvelden / kennisgebieden
Instromers: relevant voor werkveld/kennisgebied; (ander) departement/ overheid/non-profit/bedrijfsleven
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
HBO: relevant voor aandachtsgebied/kennisgebied (te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk)
Overige vakkennis: relevant voor werkveld / kennisgebied
Overige kennis en vaardigheden
· Basisadviesvaardigheden, o.a.: adviesrollen; fases adviesproces; intakegesprek; diagnose en onderzoek; rapporteren; presenteren
· Werkprocessen, procedures, wet- en regelgeving, methoden en technieken, relevant voor eigen werkveld/ kennisgebied
· Taak, organisatie en cultuur van klantgebied(en)
· Projectmatig werken
· ICT-hulpmiddelen
. AO-regels en –procedures
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- samenwerken
- plannen-en-organiseren
- zelfontwikkeling
Ervaring
Enige ervaring en aantoonbaar succesvol
werken in teamverband; samenwerken met andere werkvelden / kennisgebieden
meerdere klanten; projectteam/-omgeving; meerdere fases van het adviesproces (fasering Adviesproces: Contact – Analyse – Advies – Besluitvorming – Uitvoering – Evaluatie)
Instromers: relevant voor werkveld/kennisgebied; (ander) departement/ overheid/non-profit/bedrijfsleven
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
HBO: relevant voor aandachtsgebied/kennisgebied (te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk)
Overige vakkennis: relevant voor werkveld / kennisgebied
Overige kennis en vaardigheden
· Basisadviesvaardigheden, o.a.: adviesrollen; fases adviesproces; intakegesprek; diagnose en onderzoek; rapporteren; presenteren
· Werkprocessen, procedures, wet- en regelgeving, methoden en technieken, relevant voor eigen werkveld/ kennisgebied
· Taak, organisatie en cultuur van klantgebied(en)
· Projectmatig werken
· ICT-hulpmiddelen
. AO-regels en –procedures
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- samenwerken
- plannen-en-organiseren
- zelfontwikkeling
Ervaring
Enige ervaring en aantoonbaar succesvol
Werken in teamverband; samenwerken met andere werkvelden / kennisgebieden
Meerdere klanten; projectteam/-omgeving; meerdere fases van het adviesproces (fasering Adviesproces: Contact – Analyse – Advies – Besluitvorming – Uitvoering – Evaluatie)
Instromers: relevant voor werkveld/kennisgebied; (ander) departement/ overheid/non-profit/bedrijfsleven
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
HBO: relevant voor aandachtsgebied/kennisgebied (te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk)
Overige vakkennis: relevant voor werkveld / kennisgebied
Overige kennis en vaardigheden
· Basisadviesvaardigheden, o.a.: adviesrollen; fases adviesproces; intakegesprek; diagnose en onderzoek; rapporteren; presenteren
· Werkprocessen, procedures, wet- en regelgeving, methoden en technieken, relevant voor eigen werkveld/ kennisgebied
· Taak, organisatie en cultuur van klantgebied(en)
· Projectmatig werken
· ICT-hulpmiddelen
. AO-regels en –procedures
Competenties uit het kernprofiel
- klantgerichtheid
- analyseren
- samenwerken
- plannen-en-organiseren
- zelfontwikkeling
|