Ervaring
geen/enige relevante ervaring (o.a. administratieve / secretariële ondersteuning, ervaring met toezicht of opsporing)
ervaring met geautomatiseerde (o.a. ICT-) systemen
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
VMBO: administratief / secretarieel
MBO: relevant voor (administratief of inhoudelijk ondersteunen van) toezicht of opsporing
documentmanagement
wettelijk vereiste bevoegdheden/diploma's (bijv. AOA, BOA) en/of andere relevante bevoegdheden (bijv. rijbewijs B), vaarbewijs); (basis)kennis van relevante wet- en regelgeving, strafrecht en AWB; enige kennis van (sectorspecifieke) opsporings- en/of toezichtprocessen, -procedures, (geautomatiseerde) -systemen, -software en -apparatuur; (enige) kennis van de sector; kennis van informatiesystemen en kwaliteitssystemen
Overige kennis en vaardigheden
kennis van en kunnen werken met geautomatiseerde (o.a. ICT-) systemen en apparatuur; kennis van relevante bedrijfsvoeringskaders, -regels en -procedures (o.a. AO)
Competenties uit het kernprofiel
- flexibiliteit
- samenwerken
- klantgerichtheid
- mondelinge-uitdrukkingsvaardigheid
- voortgangscontrole
- zelfontwikkeling
Ervaring
geen/enige relevante ervaring (o.a. administratieve / secretariële ondersteuning, ervaring met toezicht of opsporing
ervaring met geautomatiseerde (o.a. ICT-) systemen
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
VMBO: administratief / secretarieel
MBO: relevant voor (administratief of inhoudelijk ondersteunen van) toezicht of opsporing
documentmanagement
wettelijk vereiste bevoegdheden/diploma's (bijv. AOA, BOA) en/of andere relevante bevoegdheden (bijv. rijbewijs B), vaarbewijs); (basis)kennis van relevante wet- en regelgeving, strafrecht en AWB; enige kennis van (sectorspecifieke) opsporings- en/of toezichtprocessen, -procedures, (geautomatiseerde) -systemen, -software en -apparatuur; (enige) kennis van de sector; kennis van informatiesystemen en kwaliteitssystemen
Overige kennis en vaardigheden
kennis van en kunnen werken met geautomatiseerde (o.a. ICT-) systemen en apparatuur; kennis van relevante bedrijfsvoeringskaders, -regels en -procedures (o.a. AO)
(enige) kennis van projectmatig werken; opstellen rapportages
Competenties uit het kernprofiel
- flexibiliteit
- samenwerken
- klantgerichtheid
- mondelinge-uitdrukkingsvaardigheid
- voortgangscontrole
- zelfontwikkeling
Ervaring
ervaring met geautomatiseerde (o.a. ICT-) systemen
enige ervaring met (inhoudelijke ondersteuning van) toezicht of opsporing en succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
MBO: relevant voor (administratief of inhoudelijk ondersteunen van) toezicht of opsporing
documentmanagement
wettelijk vereiste bevoegdheden/diploma's (bijv. AOA, BOA) en/of andere relevante bevoegdheden (bijv. rijbewijs B), vaarbewijs); (basis)kennis van relevante wet- en regelgeving, strafrecht en AWB; enige kennis van (sectorspecifieke) opsporings- en/of toezichtprocessen, -procedures, (geautomatiseerde) -systemen, -software en -apparatuur; (enige) kennis van de sector; kennis van informatiesystemen en kwaliteitssystemen
methoden en technieken van informatie verzamelen
Overige kennis en vaardigheden
kennis van en kunnen werken met geautomatiseerde (o.a. ICT-) systemen en apparatuur; kennis van relevante bedrijfsvoeringskaders, -regels en -procedures (o.a. AO)
(enige) kennis van projectmatig werken; opstellen rapportages
Competenties uit het kernprofiel
- flexibiliteit
- samenwerken
- klantgerichtheid
- mondelinge-uitdrukkingsvaardigheid
- voortgangscontrole
- zelfontwikkeling
Ervaring
ervaring met geautomatiseerde (o.a. ICT-) systemen
enige ervaring met (inhoudelijke ondersteuning van) toezicht of opsporing en succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
MBO: relevant voor (administratief of inhoudelijk ondersteunen van) toezicht of opsporing
documentmanagement
wettelijk vereiste bevoegdheden/diploma's (bijv. AOA, BOA) en/of andere relevante bevoegdheden (bijv. rijbewijs B), vaarbewijs); (basis)kennis van relevante wet- en regelgeving, strafrecht en AWB; enige kennis van (sectorspecifieke) opsporings- en/of toezichtprocessen, -procedures, (geautomatiseerde) -systemen, -software en -apparatuur; (enige) kennis van de sector; kennis van informatiesystemen en kwaliteitssystemen
methoden en technieken van informatie verzamelen
Overige kennis en vaardigheden
kennis van en kunnen werken met geautomatiseerde (o.a. ICT-) systemen en apparatuur; kennis van relevante bedrijfsvoeringskaders, -regels en -procedures (o.a. AO)
(enige) kennis van projectmatig werken; opstellen rapportages
moderne talen; adviesvaardigheden
Competenties uit het kernprofiel
- flexibiliteit
- samenwerken
- klantgerichtheid
- mondelinge-uitdrukkingsvaardigheid
- voortgangscontrole
- zelfontwikkeling
|
Ervaring
geen relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
geen relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring en succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring en succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
|