Ervaring
geen/enige relevante ervaring (bijv. algemeen administratief, financiële administratie, personeelsadministratie)
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
VMBO: Technische Leerweg / TL Administratie
MBO: Administratie, Secretarieel en/of relevant voor aandachtsgebied
Financiën: Financieel-economisch (Moderne Bedrijfsadministratie/MBA, Praktijkdiploma Boekhouden/PDB)
Personeel: Financieel-Administratief/Personeelswerk
Overige kennis en vaardigheden
Basiskennis van relevante administratieve regelgeving, processen en (geautomatiseerde) ERP-systemen;0 MS-Office
Financiën
Basiskennis overheidsfinanciën en administratieve organisatie
Personeel
Basiskennis HR-processen
Competenties uit het kernprofiel
- accuraat-werken
- klantgerichtheid
- integriteit
- voortgangscontrole
- samenwerken
- zelfontwikkeling
Ervaring
geen/enige relevante ervaring (bijv. algemeen administratief, financiële administratie, personeelsadministratie)
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
VMBO: Technische Leerweg / TL Administratie
MBO: Administratie, Secretarieel en/of relevant voor aandachtsgebied
Financiën: Financieel-economisch (Moderne Bedrijfsadministratie/MBA, Praktijkdiploma Boekhouden/PDB)
Personeel: Financieel-Administratief/Personeelswerk
Overige kennis en vaardigheden
Basiskennis van relevante administratieve regelgeving, processen en (geautomatiseerde) ERP-systemen;0 MS-Office
ERP-systemen
Financiën
Basiskennis overheidsfinanciën en administratieve organisatie
Personeel
Basiskennis HR-processen
Competenties uit het kernprofiel
- accuraat-werken
- klantgerichtheid
- integriteit
- voortgangscontrole
- samenwerken
- zelfontwikkeling
Ervaring
geen/enige relevante ervaring (bijv. algemeen administratief, financiële administratie, personeelsadministratie)
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
VMBO: Technische Leerweg / TL Administratie
MBO: Administratie, Secretarieel en/of relevant voor aandachtsgebied
Financiën: Financieel-economisch (Moderne Bedrijfsadministratie/MBA, Praktijkdiploma Boekhouden/PDB)
Personeel: Financieel-Administratief/Personeelswerk
Overige kennis en vaardigheden
Basiskennis van relevante administratieve regelgeving, processen en (geautomatiseerde) ERP-systemen;0 MS-Office
Financiën
Basiskennis overheidsfinanciën en administratieve organisatie
Personeel
Basiskennis HR-processen
Competenties uit het kernprofiel
- accuraat-werken
- klantgerichtheid
- integriteit
- voortgangscontrole
- samenwerken
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring en succesvol; relevante regelgeving, (geautomatiseerde) ERP-systemen en software en procedures
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
MBO: Administratie, Secretarieel en/of relevant voor aandachtsgebied
Financiën: Financieel-economisch (Moderne Bedrijfsadministratie/MBA, Praktijkdiploma Boekhouden/PDB)
Personeel: Financieel-Administratief/Personeelswerk
Overige kennis en vaardigheden
(Grondige) kennis van relevante administratieve regelgeving, processen en (geautomatiseerde) ERP-systemen
Financiën
Grondige kennis overheidsfinanciën en administratieve organisatie
Personeel
(Grondige) kennis HR-processen, rechtspositie en arbeidsvoorwaarden
Competenties uit het kernprofiel
- accuraat-werken
- klantgerichtheid
- voortgangscontrole
- integriteit
- samenwerken
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring en succesvol; relevante regelgeving, (geautomatiseerde) ERP-systemen en software en procedures
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Administratie, Secretarieel en/of relevant voor aandachtsgebied
Financiën: Financieel-economisch (Moderne Bedrijfsadministratie/MBA, Praktijkdiploma Boekhouden/PDB)
Personeel: Financieel-Administratief/Personeelswerk
Overige kennis en vaardigheden
(Grondige) kennis van relevante administratieve regelgeving, processen en (geautomatiseerde) ERP-systemen
Financiën
Grondige kennis overheidsfinanciën en administratieve organisatie
Personeel
(Grondige) kennis HR-processen, rechtspositie en arbeidsvoorwaarden
Competenties uit het kernprofiel
- zelfontwikkeling
- accuraat-werken
- klantgerichtheid
- integriteit
- voortgangscontrole
- samenwerken
|
Ervaring
geen relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
geen relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring en succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
Ervaring
enige relevante ervaring en succesvol
Opleiding
Werk- en denkniveau
Opleidingsrichting en/of vakkennis
Relevant voor het (deel)deskundigheids- / vak- gebied[1]; relevante methoden en technieken
[1] Te bepalen per departement of door departementen gezamenlijk. Zie Uitgangspunt 1 voor de te onderscheiden werkvelden/kennisgebieden
Overige kennis en vaardigheden
-
Relevante onderzoeksinstrumenten en/of apparatuur
-
Kwaliteitsmanagement
-
Archiveren van kennis en informatie
-
Kennis van het werkterrein van de eigen organisatie
Competenties uit het kernprofiel
- plannen-en-organiseren
- accuraat-werken
- analyseren
- resultaatgerichtheid
- zelfontwikkeling
|