- Informatie ten behoeve van producten, diensten en casuïstiek is verzameld, geanalyseerd, beoordeeld en/of gecontroleerd
- Voortgang en doorlooptijd zijn bewaakt en geleverde producten en diensten sluiten aan bij wat nodig is voor een volgende fase
- Producten en diensten zijn ontwikkeld en afgehandeld binnen gestelde termijnen en helder geformuleerd en onderbouwd
| - Selecteert de juiste informatie uit de relevante bronnen
- Vormt zich een mening op basis van de juiste informatie en in het licht van relevante criteria en omstandigheden
- Vraagt zonodig een second opinion
- Brengt alle aspecten van het vraagstuk in kaart en belicht het vraagstuk van verschillende kanten
- Herkent gevoeligheden en situaties en handelt daar naar
| |
- Maakt de eigen positie duidelijk in conflictsituaties en bespreekt dit zonodig met de leidinggevende
- Gaat zorgvuldig om met gevoelige en persoonlijke informatie
- Handelt conform regels en voorschriften
- Hanteert de regelgeving als toetsingskader, laat zich niet leiden door persoonlijke overtuigingen
| |
- Denkt, rekening houdend met de behoeften van de klant, mee over oplossingen die passen binnen de kaders
- Streeft binnen de mogelijkheden naar begrip bij de klanten en tevredenheid bij de opdrachtgever
- Handelt klantvragen efficiënt af (en zorgt zonodig voor nazorg)
| |
- Stelt meetbare, haalbare en duidelijke doelen op eigen taakgebied
- Komt afspraken na, haalt de afgesproken deadlines
- Onderneemt gericht acties om het gestelde doel te bereiken
| |